Geen Schuim

Rhema Woord
278pikelk – 14 november 2012
Vrij vertaald

Aangezien de tijd van  uw verlossing nadert,  breng tijd door om  in Mij en Mijn Woord te verblijven. Laat Mijn transformatie van uw hart toe. Word Mijn vlekkeloze en verfijnde Bruid. De dagen die op uw Aarde komen zullen zijn als geen ander in de geschiedenis. Om beschermd te worden moet u gevuld zijn met Mijn Ruach Ha Kodesh. De Geest van de Heer zal fungeren als een krachtveld om u heen. U zult niet pijn en honger lijden met de verlorenen. U zult bewaakt en beschermd worden. Wacht nu voor een korte tijd terwijl de gevechten woeden in de hemel, en de Vader zal binnenkort het ja-woord geven om Mijn Bruid tot Mij te brengen.

Bid om al uw zonden aan u bekend te maken, duidelijk voor u gesteld te worden, zodat u de Ruach Ha Kodesh kunt vragen om u te bevrijden van de zonden. Het vuur van de Smelter heeft het zuivere metaal gescheiden van het schuim. Vermeng u niet met het schuim, maar blijf zuiver in deze laatste uren. Houd uw oog op de Heer. U zult niet teleurgesteld of in de steek gelaten worden op een of andere manier. Hij is de Weg, de Waarheid en het Licht. Laat eventuele laatste restjes schuim nog steeds in uw geest nu worden verfijnd. Houd vast aan geen zonde. Laat geen gebieden van de duisternis achter in uzelf. Laat het verlossende licht van Yahshua schitteren in elke donkere ruimte. Yahshua Ha Mashiach is de Smelter.

U kunt niet, hoewel u het kunt proberen, uzelf verfijnen. Zoals zilver of goud in de laatste fase van de raffinage, ervaren ze wat ophelderen genoemd wordt. Op dat moment worden de laatste onzuiverheden geconsumeerd. Het gesmolten metaal geeft plots een heldere flits van licht, en stolt dan meteen. Wanneer de Bruid door haar verheldering gaat zal zij tot de Zoon worden gebracht. Laat het vuur van de Smelter, de Ruach Ha Kodesh, u puur maken, zonder schuim. Binnenkort zal Mijn dierbare Bruid gezuiverd en naar huis gebracht worden naar Mijn herenhuis met vele kamers. >>>>>November 14, 2012 – No Dross

YouTube

