Elohei Khol-nechamah

Rhema Woord
278pikelk – 27 november 2012
Vrij vertaald

Uw hart kan over de hele wereld gaan zoeken en u zult nooit een liefde vinden om u compleet te maken, totdat u accepteert dat Mijn liefde de enige liefde is die uw gebrokenheid zal helen en uw leegte vult. Het enige wat u moet doen is uw hart te openen en Ik zal het genezen en het vullen met bovenmate vrede. U kunt aan Mij niet ontsnappen, dus stop met proberen. Ik begon een goed werk in u, en Ik zal het tot voltooiing brengen. Ongeacht hoe ver weg van Mijn pad u gaat, Ik zal u zoeken en Ik zal u vinden. U bent Mijn kind. Net zoals de herder voor een enkele verloren schaap gaat zoeken, zoek Ik naar uw hart. Stop met rennen in uw leven en te denken dat Ik u niet zal  achtervolgen, Ik zal.

Mijn hart is voor u en uw leven betekent niets zonder Mij. Rust in Mij, want Ik vond Mijn rust in u te redden. Niemand kan u van Mijn liefde scheiden. Niemand kan u uit Mijn hand rukken, niemand. Als Ik voor u ben, wie kan tegen u zijn? Ik zal u rust en vrede geven te allen tijde en in alle opzichten. Ik ben met u waar u ook gaat, Mijn kind. Onthoud Mijn beloftes aan u: Eeuwig leven, vergeving, liefde, vrede, nieuwe dingen, verlossing, bescherming, wonderen, kameraadschap, antwoorden op gebed. Ik voorzie in al uw behoeften. Ik ben uw Metgezel. Ik ben altijd bij u. Ik geef u Mijn kracht. Ik zal u grote en machtige dingen laten zien.

Ik verstrek u voldoening en tevredenheid. U hebt gezag door Mijn Woord. U bent Mijn erfgenamen. Mijn waarheid zal u bevrijden. Ik beloof om u te onderwijzen, en te begeleiden, en u te vullen. Luister voor Mij nu, Mijn kinderen. Wees stil in Mijn vrede en beloften. Wees stil in Mijn liefde. Nader tot Mij en Ik zal tot u naderen. Geef uzelf voortdurend aan Mij over. Wanneer u ongehoorzaam bent, kom Ik achter u aan in liefde. Ik kan u disciplineren, maar Ik kom tot u in liefde en in zachtmoedige Geest. Ik kom niet achter u aan in woede met een zweep. Als u faalt, vertrouw op Mijn kracht; niet van uzelf. Ik ben wie Ik zeg dat Ik ben, en Ik kan alle dingen doen. Ik beloon degenen die Mij ernstig zoeken.

Ik  kan u met  elke zegen in  overvloed  verstrekken zodat  u in alle  dingen te allen tijde genoeg hebt, u in alle goed werk overvloedig kunt zijn. Ik ben goed. Ik ben uw toevlucht in tijden van nood. Door Mijn hand zullen Mijn kinderen gered worden. U bent in de wereld, niet van deze wereld. U hebt Mijn bescherming, want u bent van Mij en in Mij. Ik kom snel. Houd vast aan wat u hebt, zodat niemand uw kroon zal nemen. Wacht voor slechts een poosje, want geen oog heeft gezien, geen oor heeft gehoord, geen verstand heeft bedacht wat Ik heb bereid voor die Mij liefhebben. U zult nieuwe ogen nodig hebben om de helderheid te weerstaan. Wacht op Mij nu een poosje. Ik hou van u, Mijn kinderen. >>>>>Elohei Khol-neehamah

YouTube

