De Bruidegom Zal Schreeuwen!!!

Rhema Woord
278pikelk – 20 november 2012
Vrij vertaald

Wachters op de muur, ga door gereed te zijn zoals u bent geweest. U bent verloofd met Mij, verloofd om te trouwen; en zoals u zou moeten zijn, wacht u reikhalzend naar de komst van de Bruidegom. Het is tijd om door te dringen in Mij. Deze nieuwsgierigheid en noodzaak om de exacte dag en uur te lokaliseren, Ik weet dat voor sommigen het moeilijk is om het op afstand te houden. Ik begrijp het. Ik heb u zo gemaakt, maar probeer, probeer, probeer door te dringen in de evangeliën en Mij te ontvangen door Mijn Woord, want  Mij te kennen is wat zo belangrijk is nu. Want terwijl u wacht op de dag en het uur, terwijl u wacht op de Bruidegom om te schreeuwen, moet u wellicht een aantal beproevingen confronteren. Mij te kennen en Mij te vertrouwen is de sleutel.

Deze dingen kunnen alleen worden bereikt door Mij te bestuderen en over Mij te leren van Mijn discipelen met wie Ik alles deelde. Alstublieft, dring door in Mij en besteed niet zo veel tijd aan het uitzoeken van het exacte moment van Mijn aankomst. Zelfs de Zoon weet deze dingen niet. Wees gerust, echter, dat het nu het seizoen is en al snel zult u de kreet van de Bruidegom horen. Bereid u voor en verwijder alle zonden en kwade wil naar anderen toe uit uw leven nu. Dit is niet iets dat u alleen kunt doen. De Heilige Geest is uw hulp. Vertrouw op de Ruach Ha Kodesh nu.

Laat niets aan het toeval over. Verwijder echt, en vraag om te worden getoond alle gebieden van de duisternis waaraan u zou kunnen vasthouden. De Bruidegom zal alleen komen voor Zijn verloofde als zij gezuiverd en vrij is van vlek of smet. U kunt uzelf niet reinigen. U hebt de Ruach Ha Kodesh, de Heilige Geest, nodig om u bewust te maken, voor het geval u onbewust bent, van de verborgen donkere gebieden die nog steeds in u zijn. Binnenkort, Mijn bruid, zal Ik u naar huis brengen, naar het huis van Mijn Vader. De tijd en het wachten is besteed aan de voorbereidingen van vele dingen voor Mijn bruid. De heiligen van weleer zullen de gasten zijn op onze bruiloftsmaal.

Mijn engelen zullen Mij vergezellen in een met fakkels verlichte optocht om Mijn bruid  naar huis,  naar het  huis van  Mijn Vader  te brengen.  Dit zal  zo’n brui­lofts­vie­ring zijn. Luister aandachtig nu voor de schreeuw van de Bruidegom, want het zou op elk moment kunnen zijn. Is er iets dat nog moet gebeuren voordat Mijn bruid thuiskomt? De dingen die door de profeten gesproken zijn die de bruiloft voorafgaan, hebben allemaal plaatsgevonden. De gezichten van de engelen zijn vol van vreugde, omdat ze ook weten dat de dag van de bruiloft nadert. Word niet ongeduldig, Mijn bruid. u kunt sommige beproevingen doorstaan, maar u moet nooit lopen in elk type van angst. Roep Mij aan wanneer de geest van angst op de deur klopt.

De ware toorn van de Vader zal niet komen op uw Aarde totdat de bruid is met de Zoon. Dit wil echter niet zeggen dat er geen beproevingen te confronteren zullen zijn totdat Ik u ontvang tot Mijzelf. U zult worden verzorgd en beschermd, Mijn bruid. Ik zal zeggen tot u door Mijn dienaren: Wees niet bang want angst is niet van Mij. In alle gevallen moet u vertrouwen. Vertrouw, want er is geen twijfel dat Ik u zal beschermen en u er doorheen breng. Wees geduldig, Mijn bruid. Verwar niet wat er gaat komen op uw planeet op dit moment met de toorn van de Vader. Vele dingen worden toegestaan op uw planeet, maar laat niemand u verwarren.

Wanneer de ware toorn van de Vader wordt losgelaten, zullen de bewoners van uw planeet willen wensen voor hun eigen dood. Ze zullen niet in staat zijn om te ontsnappen aan wat gaat komen. De ware en de volledige toorn van de Vader zal niet worden uitgestort  totdat de  Ruach  Ha Kodesh  wordt verwijderd.  Dan zal er niets dan kwaad zijn, want er zal dan niets zijn om het kwaad op afstand te houden, en de toorn van de Vader zal de mensen laten weten dat Hij de Schepper en de Almachtige van het universum is. Tot op het moment waarop Ik Mijn bruid naar huis breng, naar het huis van Mijn Vader, moet Mijn bruid zich op Mij blijven richten.

De corruptie op Aarde is enorm. De vernietiging begint heinde en verre te ontvouwen. Uw planeet is stervende om u heen. De schepping is stervende om u heen. Sommige schapen zullen hun weg terug naar huis vinden, maar sommigen zullen kiezen bij de geiten te blijven. Nogmaals, aan Mijn wacht-mannen en wacht-vrouwen op de muur, nu is het tijd om door te dringen in Mij. Gebruik de resterende tijd om door te dringen in Mijn Woord. Dit zal u rust geven in onzekere en zware tijden die kunnen passeren voordat Ik u thuis breng. Blijf gewoon luisteren voor Mijn schreeuw, Mijn bruid. >>>>>The Groom Will Shout!!!

YouTube

