Witte Steen

Rhema Woord
278pikelk – 1 november 2012
Vrij vertaald

Zwarte rook stijgt op van het puin, ziekte en pestilentie, vernietiging, leed, veel leed. Dit is slechts tijdelijk, echter. Er zal een dag met een nieuwe Hemel en een nieuwe Aarde zijn waar de schepping van de Heer de Schepper zal aanbidden. Waar de pijn en het lijden en de woede zal worden vervangen door liefde, vreugde en vrede. Rust in Mij nu tot deze dag komt. Vind uw rust in Mij wanneer deze wereld u verscheurt. Overhandig uw emoties van woede en frustratie over aan Mij. Overhandig uw angst en hopeloosheid aan Mij. Overhandig uw verslavingen en pijn over aan Mij. Zet u schrap.

Bereid uzelf door te blijven in Mijn Woord. Lijkt de tijd niet te racen nu? Het kwaad is op uw wereld. Het kwaad haalt uw wereld in als nooit tevoren. Zoveel tekenen, en zoveel blinde ogen. Mijn kinderen moeten focussen. Laat u niet afleiden. De prijs wacht u aan het einde van uw reis. U zult veel dingen confronteren. Raak niet ontmoedigd. Vraag om Mijn hulp in alles. Geen aardse probleem is te groot voor de Vader.  Geen aardse probleem is te klein voor de Zoon. U moet u be­keren wanneer u van het pad afvalt. Ik zal u dragen als u zwak in verstand en lichaam bent.

Onderken uw behoefte aan verlossing. Onderken dat er geen gaan is op het pad op uw eigen. In alle beslissingen, zelfs de kleinste, roep Mij aan. Vraag Mij om licht te brengen op alle donkere gebieden van uw leven. Open nu uw ogen. Herken wat er om u heen gebeurt. Doe niet alsof dingen beter zullen gaan in uw wereld, het is niet zo. In alle beproevingen, realiseer u van de liefde van de Zoon. In alle tragedie, realiseer u van de liefde van de Zoon. Hij is met u, naast u in alle dingen. Onderschat niet de kracht van de liefde van de Zoon. Open uw hart voor de liefde van de Zoon. Leg al uw problemen aan Zijn voeten.

Voel Hem de zorgen van deze wereld van uw schouders heffen. Hij weet alle dingen. Hij weet alles van uw zorgen en beslommeringen, geef ze aan Hem. Ontvang Zijn hulp in deze tijden van nood. Ontvang Zijn liefde in deze tijden van nood. Hij is nog steeds hier. U moet vragen om te ontvangen, en u moet uw hart en gedachten openen om de vrede te ontvangen die Hij vrij zal doorgeven aan u. De Heer stierf aan het kruis voor de vergeving van de zonden van de wereld. Uw zonden zijn vergeven door dit gewoon te geloven. Te simpel, vraagt u? Neen. Als iemand hieraan toevoegt, bedriegen zij u.

De enige manier om heilig genoeg te zijn voor God is door de Zoon in de bres te laten staan. Er is niets dat een mens zelf kan doen op basis van werken om hem redding te brengen. Als iemand u heil leert op basis van werken, die persoon is niet van Jezus. Als het werk niet was voltooid aan het kruis, zouden we heil hebben op basis van werken. Het werk werd gedaan. Het is voltooid. >>>>>November 1, 2012 – White Stone

YouTube

Openbaringen 2:17

