Rechtvaardig Oordeel Geopenbaard!

Rhema Woord
278pikelk – 24 oktober 2012
Vrij vertaald
2 Petrus 3-13

Nu zullen ze gedwongen worden om hun ogen te openen en te zien wat er om hen heen gebeurt. Met slechts een vinger schud Ik de fundamenten, de fundamenten van uw huizen, gebouwen, steden en overheden. Niemand zal wonen in de rust en comfort die ze hebben gekend. Ze zullen verlangen naar een normale dag, maar ze zullen nooit meer één ontvangen. Ik ben de IK BEN. Ik ben de Schepper van alle dingen. Voorbij de verste uithoeken van het universum strekt Mijn arm. Ik beveel de dienaren wiens harten volledig aan Mij behoren. Als u warm bent, zal Ik u uitspugen. U zult Mijn kracht en bescherming niet hebben als Ik niet uw hele hart heb.

Angst is een goede motivator voor de verlorenen om Mij te zoeken. Bedien Mijn naam aan hen te midden van hun angst. Mijn woede wordt niet tegengehouden aan de demonen. Ze vertrappen deze Aarde, en nu zullen ze enkel beginnen het begin van hun einde te zien. Ze gaan rond om de gedachten van de zwakke van hart over te nemen. De mensen zijn zich niet bewust van wat gaat komen. Ze leven voor deze wereld en niet voor de Vader. Ze zullen Mijn toorn voelen zoals ze het nooit hebben gevoeld. Dit leven die Ik hen aangeboden heb is geen spelletje. Hun triviale belangen zal worden als stof wanneer ze vrezen voor hun eigen overleving. Hoe ze bespotten. Ze zullen niet langer bespotten de Ene Levende God.

De gebeden van Mijn uitverkorenen hebben Mijn woede onderdrukt. Ze hebben de golven en vlammen tegengehouden. Satan zal zien wat hij heeft uitgelokt. Hij is vol trots over zijn vernietiging van Mijn schepping. Uiteindelijk zal hij geen trots meer hebben. Mijn schapen moeten zich nu aan de Herder vasthouden als nooit tevoren, of ze zullen worden verbrand in de vlammen, of weggewassen met de golven. De boze weet wat er gaat komen. Bereid u voor, Mijn schapen. Waarschuw de verlorenen dat ze Mijn stem zullen horen door de profeten. Waarschuw hen van deze komende vernietiging. Ze moeten weer terug in relatie met Mij komen. Kom terug, verloren schapen!

Dit komt steeds dichterbij naar de tijd waar als u niet met Mij bent, u  grote gevolgen zult ondervinden. Iemand die voor de helft in Mij woont en voor de helft in deze wereld, leeft net zo goed helemaal niet in Mij. Ze zijn slechter af dan de verlorenen. Ik wil alles of niets. Ze moeten naar deze waarschuwing luisteren. Bid nu voortdurend. Blijf bij Mij in het licht. Als u al de duisternis betreedt, neemt u een risico. De Heilige Geest is er voor u. Word vervuld met de Heilige Geest! Deze wereld zal zonder de Ruach Ha Kodesh worden. Dit zal de zwartste dag worden die ooit is gekend. Blijf afgestemd op de Ruach Ha Kodesh, Heilige Geest. Hij is uw gids. Hij is uw veiligheid.

Wanneer u in Hem blijft, bent u een licht voor anderen. Wees niet bang. Ga door op Mijn kracht wanneer deze dingen beginnen te gebeuren. Niets zal hetzelfde blijven. Comfort zal verloren zijn. Niets dat nu telt zal dan wat uitmaken. Alle dingen zijn onder Mijn controle. Probeer niet om dingen te controleren. Dit is hoe het moet zijn. Dit is hoe het moet gebeuren. Het was gepland sinds het begin, dat ook het einde is. En een nieuw begin dat helemaal niet echt een begin is. Want Ik ben niet gebonden aan tijd. Ik word niet gebonden door de natuurwetten. Zodra Mijn vleugel van bescherming verwijderd is, zullen de verlorenen het begin van Mijn toorn zien.

Ze zullen roepen voor Mij, maar Ik zal doof zijn voor hen. Ik zal hen vertellen om voor zichzelf te zorgen, dus zal het duidelijk zijn wie de Schepper is. U kende uw Schepper niet. Nu is het de tijd voor uw Schepper om niet langer velen van Zijn schepping te herinneren. Mijn rechtvaardig oordeel zal worden geopenbaard. Ik ben de IK BEN. >>>>>Righteous Judgment Revealed!

YouTube

