Heldere Morgenster

Rhema Woord
278pikelk – 22 oktober 2012
Vrij vertaald

Hoe meer tijd u doorbrengt met Mij, hoe meer Ik aan u zal openbaren. Ik kan u kennis en wijsheid geven van Hemelse bronnen. Ik ben niet beperkt als de mensen. Alles gebeurt in uw wereld voor een reden, tot in de meest minuscule details. Niets is verborgen voor de Vader. Zuivert uw harten van alle schuld en loop in complete restauratie, weet dat u volledig bent vergeven. Sta Mij toe de weg te verlichten terwijl u aandacht besteedt aan uw wandel Met Mij. Mijn liefde bedekt u en omdat Ik het pad van vernieling gelopen heb, kunt u een verlichte pad in het geloof, rechtvaardigheid en onder Mijn toeziend oog lopen. Blijf op de weg, en u bent met Mij.

Ik ben overal waar u naar toe gaat. Gevaarlijke dingen komen nu naar de naties van de wereld, onvoorstelbaar aan het verstand van de mensen. Wanneer de mensen slechte dingen doen, zullen ze nergens op slaan van waarom of hoe ze het kunnen doen. Deze mensen zijn onder de controle van Satan, ze hebben geen zorg voor de mensen. Ze zijn geprogrammeerd om te vernietigen. In eerste instantie zullen de dingen onschuldig lijken, alsof ze alleen maar proberen te helpen, maar al snel zal dit veranderen in terreur voor alle mensen die zich bij elkaar hebben verzameld. Mijn schapen moeten niet bang zijn omdat ze Mijn bescherming zullen hebben. Verloochen niet Mijn naam. Ontken niet dat Ik de Zoon van de Ene levende God ben. Dit zal worden gevraagd.

Verloochen Mij niet. Wees moedig in uw geloof. Mijn bescherming zal u bedekken. Sommigen van Mijn schapen lopen onbewust van deze duidelijke en aanwezige gevaren. Herken de waarschuwingssignalen, kinderen. Herken alles wat er om u heen gebeurt. Een verzoening nu van de schapen tot hun Herder. Een nieuwe en levende schepping vervangt de oude en bedorven schepping. Een wedergeboorte van zielen in het Koninkrijk van de levende God. Neem Mijn hand nu terwijl we reizen op het verlichte pad. Mijn kinderen moeten in het licht blijven.

Blijf onder Mijn dekmantel. Wanneer momenten van angst over u komen, fluister gewoon Mijn naam. Ik zal u nooit verlaten. U zult geschokt worden door wat u ziet. Satan is de grote misleider, de grote leugenaar. Houd vast aan uw geloof. Houd vast aan de waarheid. >>>>>Bright Morning Star

YouTube

