Deins Niet Terug!!!

Rhema Woord
278pikelk – 31 oktober 2012
Vrij vertaald

Als de geestelijke oorlog woedt in de geestelijke wereld, begint de strijd om de laatste zielen op uw Aarde. Mijn heiligen moeten sterk zijn en volledig in Mij lopen. Dat betekent voortdurend te voeden met Mijn Woord, voortdurend te bidden in de Geest, en Satan en zijn volgelingen voortdurend te berispen. Hoe minder tijd u doorbrengt in Mijn Woord, hoe meer tijd u besteedt in deze wereld. U bent in gevaar wanneer u in deze wereld bent, zoals nog nooit eerder gezien is. Zoveel meer kwaad is nu losgelaten. Verheerlijk de Vader in alles wat u doet. Laat elke gedachte, woord en daad Geest-geleid zijn.

Het is zo belangrijk dat u de wereld nu uit uw leven snijdt. Er is niets anders dan kwaad en het kwaad neemt exponentieel toe. Dit is hoe het moet zijn. Laat u niet misleiden door de dwazen. Veel mensen volgen de dingen na die hen rechtstreeks naar de hel zullen leiden. Luister niet naar en geloof niet de leugens van Satan. Maak niet meer deel uit van de menigte. Neem uw kruis op en voel hoe licht u zich voelt als u dat doet. De kracht van het licht maakt u recht. Uw leven stroomt zo veel gemakkelijker wanneer u loopt in het licht, en niet in de duisternis. Zoals Ik gewaarschuwd heb zullen veel dingen beginnen te gebeuren nu met meer en meer frequentie. Wees sterk in Mij, wees niet zelfredzaam. Ik kan u door alles heen brengen. Vertrouw op Mij.

Ik heb al eerder gezegd, uw oceanen zouden uw kustlanden bedekken. Is dit al gebeurd? Er is meer, veel meer. Het menselijk leed op uw Aarde gebracht is op een hoogtepunt. Hoogtepunt! De geiten herkennen dit niet. De wereldse blijven over hun dagelijkse werkzaamheden gaan zonder te zien wat er om hen heen gebeurt. Hun harten zijn hard, hun harten zijn koud, hun harten zijn donker. Wat kan hun hart doordringen? Welke tekenen hebben ze nodig? Wee hen die kiezen niet te zien. Mijn heiligen, kom nu samen. Voer oorlog met Mij tegen de machten van het kwaad.

Het kwaad is om elke hoek. Bereid u voor op de strijd. Wees voorzichtig met wat u uw geest voedt. Houd uw gedachten gevuld met de dingen van Mij. Vertroebel het niet met de dingen van deze wereld. Schijn Mijn licht nu op de verlorenen. Wees dienstverlenend aan mensen in nood. Bied uzelf, uw geld en uw tijd aan degenen die om hulp schreeuwen. Knijp niet een oog dicht aan de verlorenen. Velen die lijden zullen de Heer vervloeken, de Vader beschuldigen voor hun leed. Toch zullen veel meer pleiten voor Mijn genade. En wanneer Mijn kudde komt aan hun deur om hen te helpen, zullen zij zich tot de Ene Levende God wenden. Mijn genade brengt de verlorenen binnen. Wees een kanaal van Mijn genade. Wees een vat om Mij te dragen naar hen die lijden. >>>>>October 31, 2012 – Do Not Shrink Back!!!

YouTube

