Bereid Uw Gedachten!

Rhema Woord
278pikelk – 15 oktober 2012
Vrij vertaald

De vijand is overal om u heen nu. Hij heeft uw hele manier van leven geïnfiltreerd. In alles is zijn hand. Zijn merk is op alles. Zijn doel is om Mijn schepping, Mijn fysieke schepping en de geesten van de mensheid te vernietigen. Hij omringt u in alles wat u doet. Bent u zich ervan bewust dat hij er is? U moet zich hiervan bewust zijn en het begrijpen in deze laatste uren. Hij gaat op Mijn heiligen komen als nooit tevoren. Niet alleen zal uw Aarde worden verwoest, maar de dingen in uw leven zullen ook verwoest worden. Zijn volgelingen zijn overal. Ze kunnen van persoon tot persoon gaan, allerlei problemen in relaties brengen zowel per­soon­lijk als zakelijk.

U kunt zien hoe ontplofbaar iedereen lijkt. Dit is de vijand. Mensen worden onderdrukt en handelen van de aanwijzingen van deze demonen. Tenzij u in u hebt de Ruach Ha Kodesh, Mijn levende Heilige Geest, bent u geen partij voor deze demonen en zult u zeker bezwijken voor hun listen. Ik kan niet genoeg benadrukken, blijf in Mijn Woord. Bid in de Geest, zelfs in stilte, de hele tijd. Vier het avondmaal met Mij. Herken Mijn lichaam. Onderscheid Mijn lichaam. Niet alleen was er bloed te vergieten aan het kruis voor redding, maar Mijn lichaam was op voorhand gegeseld. Erken dat in dit alles de fysieke en mentale ziekte werd weggenomen uit uw beker.

Onderscheid Mijn lichaam of u zult zeker zwak worden. Ziekten uit het verleden zullen nu terugkeren naar uw Aarde in nieuwe en onbehandelbare vormen. Bescherm uzelf door omgang met Mij te hebben. Bereid uw gedachten voor de strijd. Lees en bestudeer Mij in het Woord. Binnenkort zal de vernietiging groot zijn  en moet u  uw banier  omhoog tillen.  Vertel de  verlorenen dat  u veilig bent. Vertel hen dat u geen angst hebt. Door middel van deze acties kunnen ze Mij zoeken als hun Trooster. Laat nu uw wereldse zorgen achter. Focussen op de zorgen van deze wereld is een afleiding van de vijand. Laat Mij u troosten en beschermen. Geef al uw problemen aan Mij. Is er iets waar Ik u niet doorheen kan brengen?

Vertrouw op Mij, niet op uzelf. Ik wil goede dingen voor Mijn heiligen. Ik wil u beschermd van het kwaad. Sluit alle deuren naar de boze. Vraag om Mijn hulp om dit te doen, aangezien u gebombardeerd wordt met zoveel kwaad nu. Houd de deuren van uw hart en gedachten gesloten. Open deze deuren alleen aan Mijn Ruach Ha Kodesh. Laat Hem de verdediger van uw hart zijn. Onthoud altijd, als de gebeurtenissen zich ontvouwen, om vast te houden aan de belofte van uw verlossing. Mijn geheimen worden aan de profeten van vandaag verteld. Vraag om wijsheid, onderscheidt alles. Word niet voor de gek gehouden. Word niet misleid. Beproef alles. U kunt niet altijd begrijpen waarom de dingen zo gebeuren. Raak niet  gefrustreerd of  verlies hoop.  Er is altijd  een reden.  Ik heb de  controle.  Bij twijfel, kijk omhoog. >>>>> Prepare Your Mind!

YouTube

