Het is Definitief!

Rhema Woord
278pikelk – 3 oktober 2012
Vrij vertaald

Het allerbelangrijkste dat Mijn schapen in gedachten moeten houden is dit: Mijn liefde voor u is onoverkomelijk, onoverkomelijk, onoverkomelijk. En in uw tijd van angst en zwakte kunt u die liefde in twijfel trekken. Het zou kunnen. Maar Mijn Heilige Geest zal Mijn vrede snel herstellen in uw hart. U zult de vrede en gezond verstand hebben. Rust in Mij terwijl alle anderen in paniek lijken te raken, rond rennen en proberen zichzelf te redden. Wanneer mensen uw kalm gedrag zien, zullen ze vragen vanwaar deze vrede van het hart komt. U moet heel duidelijk zijn dat het afkomstig is van Yahshua door de Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh.

Alle dingen zullen naar u gebracht worden die nodig zijn om uw werk te doen. Van allen  is vereist dat ze verschillende dingen doen, niemand hetzelfde. Maar al Mijn schapen zullen vredig en kalm zijn, blijven in Mij, want Mijn vleugel van bescherming is over hen. Ze zijn verzegeld met Mijn bloed die door de vijand niet kan worden gepenetreerd. Terwijl een krachtveld hen omringt, worden ze beschermd. Heb vertrouwen hierin. Bevestig nu deze dingen aan Mijn bruid. Hun verlossing is nu op hen. De Aarde zal Mij zien in Mijn glorie. Zij die bereid zijn nu tot Mij te komen, zullen. Sommigen zijn nog niet bereid. Sommigen komen later. Velen zullen helemaal niet komen.

Velen zullen Mij zien door Mijn kalme en vredige schapen, en Mijn vrede zoeken; daarom, zoek Mijn aangezicht. Zoals Mijn discipelen van vroeger veel dingen leden, zullen sommigen nu niets hebben om naar uit te kijken dan te ontsnappen uit deze Aarde. Ik zal hen sterk houden totdat ze thuiskomen naar Mij. Neem uw ogen nu niet van Mij af. Uw gedachten zullen dwalen. Breng het meteen terug naar Mij. Laat u niet afleiden. U moet Mij voortdurend zoeken. Wees niet bang. Verlies de hoop niet in Mij, want Ik zal u eruit tillen. Bedek de zorg in uw hart met de deken  van  Mijn  liefde.  Deel  die  liefde  met  de  verlorenen  in deze  laatste momenten.

Als Mijn hart voor u is, kan niets, niet geesten noch een mens tegen u komen. Zeker, ze zullen het proberen, maar u hebt uw wapenrusting aan. Houd uw wapenrusting aan nu totdat Ik het verwijder en het vervangt met hemelse klederen. Ik heb geduldig gewacht voor zovelen om te komen zodat we kunnen delen in het feest aan de tafel van Mijn Vader. Niets kan de vreugde verklaren dat gevoeld zal worden aan de tafel van Mijn Vader. Houd vast aan de belofte van die vreugde. Een vreugde die zelfs nog groter zal worden gemaakt wanneer de verloren schapen hun weg naar de tafel van de Vader vinden, en het huwelijk met hun Bruidegom consumeren. Niemand zal hongerig blijven aan de tafel van Mijn Vader. >>>>>It is Final

YouTube

