U Bent Gewaarschuwd!

Rhema Woord
278pikelk – 24 september 2012
Vrij vertaald

Hoewel je  een kleine rol speelt in de oogst, moet je Mijn boodschap niet verhinderen om naar buiten gebracht te worden. Breng het naar de heiligen en naar de verlorenen. Jouw woorden zijn niet jouw woorden, maar de Mijne. Hierin heb vertrouwen.

Uw gebouwen zullen tuimelen. Mensen zullen rennen in de straten als mieren. Golven zullen crashen over uw kustlanden. Raketten zullen dalen van uw luchten. Rook en vuur zal uw land bedekken. Het leven zoals u het gekend hebt, zal stoppen. Geweld zal nu alles zijn wat u kunt zien.  Uzelf en uw gezin te beschermen zal nu uw enige taak zijn. Een veilig toevluchtsoord is het enige waar u naar op zoek zult gaan. U wordt gedwongen om uw steden te verlaten. U zult er niet meer veilig zijn. Niemand zorgt nu voor u. U zult geen andere keuze hebben dan zich te wenden tot Mij. Zwarte rook zal de zon bedekken, en de stank van de rook zal uw neus vullen en uw ogen branden.

Het  beven van  de Aarde  zal schudden  onder u.  Het leed  zal te  veel zijn  om te dragen. U zult schreeuwen voor de ene levende God, de Schepper om u te helpen. Ik kan degenen niet horen die niet van Mij zijn. Ik kan niet redden de harten en zielen die niet van Mij zijn. Verwoesting moet nu naar uw planeet komen. Het zal allemaal nieuw gemaakt worden in de tijd. Ren als mieren en zie het leed, degenen die niet uw Schepper accepteren. Ren en jammert, en huil, en vloek, en worstel, rond kijkend naar uw verbrande Aarde. Niets zal te redden zijn, niets. U bent gewaarschuwd. >>>>>You’ve Been Warned!

YouTube

