Niet Toevoegen aan Mijn Evangelie!

Rhema Woord
278pikelk – 25 september 2012
Vrij vertaald

Vertel dit aan Mijn kinderen nu. Sommigen gaan dwalen en dwalen af van Mijn pad. Ze observeren de dingen van de Thora en ze verdraaien Mijn genade door dit te doen. Het is fijn om te worden opgeleid op de speciale dagen en feesten in de Thora, zodat u parallellen kunt trekken en dingen zien ontvouwen, maar neem niet deel aan deze heilige dagen. Hoe gaat u de Grote Verzoendag doorbrengen? Yahshua stierf aan een boom zodat u allemaal waardig zou worden om verzoend te worden met uw Schepper. Het houden van de heilige dagen en feesten van de Thora brengt weer de wet. De wet is afgeschaft. Het is als het eten van bedorven voedsel. U kunt weten dat het eten er is, maar u hoeft het niet te eten of het te ruiken.

Als de cactus een scherpe doorn heeft, weet u dat het  scherp is zonder het aan te raken, nietwaar? De oprichting van de heilige dagen was een observatie van de wet. U bevindt zich nu onder de genade. Perfect genade. Ik hou van de ijverige leerlingen die de wet willen begrijpen, maar om te herscheppen wat is verwijderd van u is als vreemdgaan op uw echtgenoot. De echtgenoot van de vrouw heeft er alles aan gedaan om voor Zijn bruid te voorzien. Het is klaar. Het observeren van de wetten en feesten van de Thora is iets dat al gedaan is, en volmaakt gedaan. Perfect afgerond. U kunt het niet perfecter maken. >>>>>Do Not Add to My Gospel

YouTube

