Donkerheid

Rhema Woord
278pikelk – 20 september 2012
Vrij vertaald

Al deze berichten richten zich op verschillende mensen. Ik heb een aantal voor de verlorenen en een aantal voor de gevonden. Ik heb een aantal voor de geestelijk dood en enkele voor de verloofde. Al Mijn kinderen zijn op verschillende plaatsen in hun wandel maar ze hebben één ding gemeen, ze zijn op weg naar huis. Mijn hart verlangt naar de mensen die afgedwaald zijn van het pad, die Mij kenden voor een kort moment, of Mij in het geheel niet kenden. De mensen die de zorgen van deze wereld hebben opgeslokt en uitgespuugd. De mensen die weten dat Ik hier ben, maar zelf te veel trots hadden om Mij te zoeken.

De mensen die bang zijn om te vertrouwen op iemand anders dan zichzelf. De mensen die verloren en gebroken zijn. De mensen die verlangen naar een Zaligmaker, maar niet bewust zijn dat IK het BEN. De mensen die het te druk hebben om Mij te zien. Mijn heilige pact met de harten van velen is perfect, maar de imperfectie is in de verlorenen. Ik wil dat niemand verloren gaat, niemand brandt in het eeuwige vuur, niemand een eeuwig bestaan leeft zonder liefde. Wanneer de tijd aankomt en de bruid zonder smet is zal ze vliegen naar Mij, en de verlorenen zullen een verpletterende slag krijgen buiten alle verbeelding. Ik weet wat ze zullen confronteren.

Ongeacht wat, ze zijn Mijn schepping en Mijn hart breekt als Ik denk aan wat ze zullen confronteren op deze planeet. Ze zullen wensen voor de dood, maar het zal hen geweigerd worden. Ze zullen niet in staat zijn om een moment van vrede, rust of zonder pijn te vinden. Het gevoel van donkerheid zal alles zijn wat ze kunnen voelen. Hun harten zullen van steen worden, en hun zielen zullen niet langer van hen zijn.  Ze hebben gekozen wie ze zullen volgen, het beest. Ze hebben gekozen voor hun pad, donkerheid. Oh, hoe Ik wens dat Mijn schepping niet bedorven was. Hoe Ik wens dat Ik deze vloek niet op de verlorenen hoefde te leggen. De Zoon van de ene levende God >>>>>Blackness

YouTube

