Waarschuwing!

Rhema Woord
278pikelk – 8 september 2012
Vrij vertaald
1 Johannes

Hoewel u het niet kunt zien, grote geestelijke strijd is gaande om u heen in de hemelse gewesten. Mijn engelen vechten, en u moet de Heilige Geest in u voorbereiden door zich te richten op het bestuderen en te blijven in Mijn Woord. Dit is de stichting die het de Ruach Ha Kodesh mogelijk maakt om u te helpen deze gevechten te winnen. Als er geen geestelijke voeding is, heeft de Ruach Ha Kodesh  niets  om  uit  te  putten.  Het  is  zo  belangrijk  nu  in  Mijn  Woord  te blijven. Focus op uw veiligheid wanneer u tijd doorbrengt om te studeren. Focus op de liefde van de Vader en hoe u nooit zal worden verlaten of in de steek gelaten.

Plant u stevig in Mijn beloften, en u zult niet gemakkelijk worden geschud door de gebeurtenissen die binnenkort zullen ontvouwen. Houd uw hart gegrond, en wees niet bang. Ik heb u macht gegeven om met deze dingen om te gaan. Vergeet niet om uw gezag te gebruiken. Angst is niet van Mij, maar van de vijand. U kunt altijd de angst overwinnen als u eraan denkt om dit Woord van de geest te gebruiken om het kwaad te doden dat tegen u komt. Bid voortdurend zonder ophouden, en er zal geen strijd zijn die u kan verslaan. De Heilige Geest in u moet zich voeden en stichten.

Ons hart verlangt naar de verlorenen, dus ga door met uw licht te laten schijnen over de duisternis, en deins niet terug van het verspreiden van Mijn evangelie van liefde. Mijn heiligen moeten deze tijd nemen om uit te reiken naar verloren zielen en ze van de duisternis naar het licht te brengen. Verzamel de dingen die u dierbaar zijn, en leg ze op een veilige plaats, uw hart. Uw hart zal de enige veilige plek zijn. Zodra de Aarde brandt, zal er geen veilige plaats in het fysieke meer zijn en alleen in het geestelijke. Mijn schapen zullen thuiskomen. Degenen die verloren zijn zullen zien hoe Mijn heiligen het kwaad overwinnen dat hen is overkomen, en Mijn schapen zullen naar de warmte en bescherming van Mijn licht komen.

Wees bereid om velen van deze verloren schapen te leiden. Wees in Mijn Woord dag en nacht. Het is het enige antwoord. De mensen van deze wereld kunnen Mijn mysteries van het einde der tijden niet beantwoorden. Deze dingen zijn nooit eerder voorgekomen. Zij zullen met geen antwoorden komen. >>>>> Warning!

YouTube

