HÉ!! Boodschappers!

Rhema Woord
278pikelk – 31 maart 2016
Vrij vertaald

Mijn dochter, schrijf Mijn woorden op voor degenen met oren om te horen, Mijn boodschappers. Mijn boodschappers, de aanvallen tegen u zullen steeds meer gangbaar worden nu, niet alleen op uw fysieke lichamen maar in uw gedachten. De vijand zal wat dan ook doen wat hij kan om zaden van twijfel in uw gedachten te zaaien. Hij wil uw mond dicht hebben. Hij wil niets liever dan Mijn waarheden te weerhouden. Hij wil Mijn boodschappers verward en bevreesd, en zijn aanvallen op u zullen aanhoudend zijn. Geef niet op, Mijn boodschappers. Loop niet weg van de taak die Ik u heb opgedragen.

Uw stemmen zijn van cruciaal belang voor Mijn boodschap om nu verspreid te worden. Mijn boodschap van liefde, vrede en behoudenis. Mijn licht dat verspreidt wordt in uw donkere wereld. Laat de vijand en zijn volgelingen uw gedachten niet vertroebelen. Laat hen niet vrees en twijfel op uw pad brengen. Sta Mij toe de weg voor u vrij te maken om Mijn evangelie van liefde te verspreiden. IK BEN met u. IK BEN aan uw zijde, en alleen wanneer u dat vergeet of dat betwijfelt zult u struikelen. Alleen wanneer u dat vergeet zult u zwichten voor zijn leugens. Ga terug naar de basis. Ga terug naar Mijn basis. Ik hou van u. Ik zal u nooit verlaten, en Ik zal u nooit in de steek laten.

U kunt alles doen met Mij aan uw zijde, want Ik geef u onbeperkte sterkte en kracht. Mijn schapen horen Mijn stem. U ziet duidelijk de perfectie van Mijn pure en simpele evangelie. U ziet het duidelijk. Het kan niet veranderd of aan toegevoegd worden. Keer altijd terug naar deze waarheid wanneer de vijand tegen u komt, Mijn geliefden. U bent van Mij, en Ik zal u niet laten gaan. U bent veilig in Mijn armen, onaantastbaar en eeuwig veilig in Mijn niet aflatende liefde. Satan is een leugenaar en wil niets liever dan voor u om te geloven dat u van hem bent. Ik hou van u, Mijn kinderen. >>>>>HEY!! Messengers!

YouTube

Johannes 10:27-30

