Geen weg terug!

Rhema Woord
278pikelk – 1 april 2016
Vrij vertaald

Mijn dochter, u betreedt een nieuwe tijd op uw Aarde nu. Zoek Mijn verlorenen en deel met hen de waarheid van Mijn liefde en Mijn plan van redding. Verklaar aan hen de manieren van de duivel en zijn leugens. Verklaar aan deze zielen dat ze eeuwige wezens zijn en niet bedoeld om te bestaan in deze gevallen wereld. Er is geen weg terug nu. Het is simpel. Het zaad van de vijand heeft Mijn schepping bedorven, en de dingen op uw Aarde worden alleen exponentieel slechter. Mijn schepping is aan de vijand lang genoeg onderworpen geweest terwijl Ik ge­pro­beerd heb om voor Mijn boodschap de uiteinden van uw Aarde te bereiken.

Het is de tijd nu, Mijn kinderen, voor ieder mens om zijn bestemming te kiezen. Er is geen  tijd meer om  uw besluit  uit te stellen,  want als u  wacht zult u  een zui­ve­ringsproces confronteren dat u zult breken. De harten van de mensen zullen falen wanneer ze zien wat gaat komen.  Mijn Heilige Geest heeft het kwaad op af­stand gehouden en zal het blijven doen totdat Ik Hem verwijderd heb. Zodra dit plaats vindt zal alles wat er is kwaad zijn, en Ik zal de vijand zijn toegewezen tijd toestaan om verwoesting aan te richten op de Aarde en haar bewoners. Er zullen degenen zijn die Mijn waarheid nog ontvangen, en bevrijd en ontvangen worden in Mijn tegenwoordigheid, maar deze zullen tijden zijn van groot terreur en vervolging voor een ieder die beweert Mij te kennen.

Ik smeek Mijn boodschappers nu, bereik de verlorenen en de teruggevallenen. Nodig hen uit naar Mijn kudde. Duw hen niet weg met uw kunstmatige leerstellingen. IK BEN de enige ware Rechter. Ik zeg u nu, nodig hen uit in liefde of u zult alleen de vijand dienen door hen van Mijn waarheid weg te duwen. Ik hou van Mijn schepping. Word niet verantwoordelijk voor uw dwaze, vleselijke trots door zondaren in de armen van de vijand te duwen. Controleer uzelf en presenteer Mijn ware evangelie van liefde en voltooide werk aan het kruis. Wees vreugdevol, Mijn soldaten, want uw taken werpen haar vruchten af. Vindt uw vreugde in elke ziel die Mijn stem hoort in hun hart, en verheug u, want uw verlossing nadert. Ik hou van u, Mijn kinderen. >>>>>No turning back!

YouTube

