OPEN OM TE ONTVANGEN

Rhema Woord
278pikelk – 26 januari 2016
Vrij vertaald

Mijn dochter, schrijf Mijn woorden op voor degenen met oren om te horen. Geef niet op aan Mij, Mijn kinderen, het maakt niet uit wat uw omstandigheid is. Keert u niet weg van Mij wanneer u van Mijn pad af valt. Geef geen tijd aan de beschuldiger, maar stap meteen terug in vereniging met Mij. Hoe meer u Mijn tegenwoordigheid zoekt, hoe minder u van Mijn pad afstapt. Laat Mij in uw hart werken om uw verlangens te veranderen. Uiteindelijk zal de zonde van u vluchten, en haar greep op u verliezen, als u Mij toestaat uw hart te besnijden. Zelfs Mijn meest overtuigende en fervente volgelingen stappen nu en dan van Mijn pad af, want geen mens is volmaakt.

Mijn kinderen, de sleutel is naar Mij terug te keren en uw aangezicht onmiddellijk naar Mij toe te wenden. Want hoe langer u in uw eentje doorbrengt in de wereld, hoe meer gelegenheid de vijand heeft om te komen tegen u. Ik zie uw worstelingen, Mijn kinderen. U kunt voor een tijd succesvol zijn, in uw eigen kracht de verleidingen van deze wereld bestrijdende, maar Ik kan de successen toch niet zien als zij van uw vlees zijn. U moet volkomen verkocht zijn aan Mijn Heilige Geest. Dit is een proces,  vooral wanneer u  veel bagage hebt van  het verleden in uw le­vens­stijl van vleselijk leven. Het zal tijd kosten.

Maar  als u Mij ontvangt, zult u Mijn zuivering ontvangen. Ik verzeker u, u zult gereinigd worden. Ik zie niets dan zuiver, schone harten in Mijn kinderen, want Mijn volmaakte offer heeft daarvoor gezorgd. Maar het zegt in Mijn Woord om zoals Mij te worden. In plaats van op uw vlees te vertrouwen om u van zondigen te weerhouden, vertrouw op Mijn Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh. Vertrouw op Mijn gerechtigheid, niet die van u, waarvan de mensheid geen gerechtigheid kan bezitten dat niet van Mij is. Ongeacht hoe u werkt om zuiverheid en actie te verkrijgen, de enige manier dat u een zuiver hart kunt ontvangen is door Mijn Heilige Geest, te leven op een manier waarin u overgegeven bent van uzelf en volkomen vertrouwt op Mij.

Ik begrijp de uitdagingen die u onder ogen ziet, Mijn kinderen. Ik begrijp dat deze wereld voortdurend aan u trekt, want de vijand is op jacht, zoekende wie hij kan verslinden. Wanneer de vijand een heilige ziet in de bescherming van Mijn wapenrusting, heeft hij geen keus dan om te vluchten. Houd uw wapenrusting aan, Mijn geliefden. Bid in de Geest voortdurend. Bid Mijn gebed vaak. Vier vaak het avondmaal met Mij. Dit zijn gebruiksvoorwerpen voor u om u te helpen u dicht bij Mij te houden. Ik hou van u, Mijn kinderen, en wil niets liever dan voor u de diepte van Mijn liefde te ontvangen en voelen.

Als u voortdurend focust op uw misstappen, zult u misstappen blijven maken. In plaats daarvan, focus op uw gerechtigheid die Ik vrij aan u verschaf. Want u bent niet langer slaven aan de zonde, maar nieuwe scheppingen in Mij, Mijn geliefden. Hoe  eerder u Mijn  liefde voor u  realiseert, hoe  eerder uw  hart besneden  zal worden, en u zult goed op weg zijn om te worden wie Ik u heb gemaakt te zijn. Niet  langer naar  beneden  getrokken door  de duisternis,  maar  opgetild in  Mijn glorie, een schijnende licht van Mijn liefde. O, hoe Ik hou van u, Mijn kinderen. Bekeert u van alles dat slecht is, en ontvang Mijn licht in uw levens. Laat Mijn aangezicht op u schijnen. >>>>>OPEN TO RECEIVE

YouTube

Handelingen 11:9, 16
Matteüs 6:5-15
Johannes 6:53; 8:7-11, 31
1 Korintiërs 11:1
2 Korintiërs 10:4-5; 12:10
Hebreeën 11:6

