Geestelijke Gaven

Rhema Woord
278pikelk – 12 januari 2015
Vrij vertaald

Mijn kinderen, u moet Mijn Heilige Geest horen door nu stil te zijn, Mijn geliefden. Sta Mij toe Mijn wet op uw hart te schrijven. Maak de tijd om met Mij door te brengen, Mijn kinderen. Wanneer u alleen komt en in stilte, zult u Mij horen spreken tot uw hart. Ik zal nu in nieuwe manieren manifesteren aan Mijn kinderen,  maar u  moet naar  Mij op  zoek gaan.  Onze tijd  samen is  uitermate belangrijk aan beide Mijn boodschappers en aan al Mijn kinderen. Want al Mijn kinderen zullen zich aan Mij verbinden in nieuwe manieren, en Mijn geestelijke gaven zullen stromen als nooit tevoren, als Mijn kinderen ze zullen ontvangen.

Als u verward bent, als u niet begrijpt wat u doormaakt op dit moment, leg het aan Mijn voeten, Mijn kinderen. Begrijp dat als u Mij gewoon zult ontvangen, u gevuld zult worden met Mijn Heilige Geest met het bewijs van het bidden in een geestelijke taal  dat alleen  Ik u kan  tonen.  U zult  gaven ontvangen  met de verlening van Mijn Heilige Geest die u zullen helpen in uw wandel met Mij, want de komende tijden zijn gevaarlijk. De Heilige Geest zal uw Gids zijn in alle dingen, Mijn kinderen. Bid in uw geestelijke taal voortdurend en u zult zeker bidden voor Mijn wil in uw leven en situaties.

Bidden in Mijn Heilige Geest zal u opbouwen en u vrede brengen. Het is in deze Aarde waar u de zonde leert, Mijn kinderen. Wanneer de zonde is verwijderd van uw Aarde zal er geen tranen, geen pijn, lelijkheid meer zijn. Slechts de schoonheid van Mijn schepping hersteld naar wat het was bedoeld te zijn. Op dit moment moeten Mijn kinderen de kwade voorvallen die over uw Aarde spoelen herkennen, maar niet verduren. Wees bewust van de wereld om u heen, maar weiger eraan deel te nemen. Gevoelens kunnen niet genegeerd worden, Mijn kinderen, maar Mijn Heilige Geest is uw Raadgever en Hij zal uw pijn verlichten terwijl u wacht op Mijn tijd om te arriveren.

Ik begrijp uw pijn, Mijn geliefden, maar denk eraan dat zodra een kind geboren wordt, de moeder haar pijn vergeet, gelet op de glorieuze en overweldigende vreugde van de nieuwe schepping. Dit is hoe het zal zijn, Mijn kinderen. Uw worstelingen zullen vergeten worden, gewist van uw herinnering, vervangen door onvoorstelbare en bovennatuurlijke vreugde in Mij. Luister naar Mijn stem in uw stille tijd. Denk eraan te bidden in de geestelijke taal,  en vier vaak  het avondmaal met Mij.

Sluit alle deuren aan de vijand. Vast wanneer de Heilige Geest u daartoe aanzet, want dit is het gereedschap die u moet gaan gebruiken, Mijn kinderen. Ik verstrek aan u alles wat u nodig hebt om de goede strijd te strijden op Aarde. Ontvang deze gaven en waak. Ontvang deze gaven en loop in Mijn bovennatuurlijke. >>>>>Spiritual Giftings

YouTube

