MIJN BOODSCHAPPER’S TAAK

Rhema Woord
278pikelk – 15 mei 2015
Vrij vertaald

Mijn dochter,  schrijf Mijn  woorden op  voor degenen  met oren  om te  horen. Ontwerp en regisseer Ik niet alle dingen tot aan wie deze video zullen zien? Bemoedig Mijn boodschappers. Houdt u niet in nu, want de bespotters zullen sterk toenemen. Zelfs sommigen van Mijn kinderen die nog steeds opereren in hun trots zullen onbewust tegen hun eigen broeders komen. Twijfel zelf niet, Mijn boodschappers. Laat u niet overhalen door mensen die het werk van de duivel voor hem doen. Zet uw mars voort, Mijn evangelie boodschap en Mijn liefde verspreidend.

6175212076_4d08e5eb58_b (1)Er is geen ruimte voor trots van mensen in Mijn evangelie, en Mijn liefde zal iedere twijfel verdrijven in de harten van Mijn kinderen. Het is zo belangrijk dat Mijn kinderen Mij toestaan het zuiveringsproces te continueren die Ik in hen begon. Het is zo belangrijk dat Mijn kinderen opereren in liefde nu.

Liefde verwijdert vrees en twijfel, Mijn kinderen. Mijn ware vissers van mensen zullen alleen hun netten vullen met liefde en Mijn ware evangelie boodschap. Mijn ware evangelie boodschap is het enige beeld van ware liefde. Smelt de harten van de verlorenen met Mijn liefde, want een persoon zal slechts hun behoefte voor Mij als hun Verlosser erkennen met de overtuiging van Mijn Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh.

Een mens is geen rechter van een mens en het oordeel van een mens zal slechts anderen verder van Mij wegduwen, niet naar Mij. Ik nodig Mijn verloren en teruggevallen kinderen thuis te komen naar Mij om Mijn ware liefde voor hen te ervaren. Liefde is Mijn antwoord. Liefde is Mijn antwoord. Verwijder uw trots, Mijn kinderen, en onderwerp anderen niet aan uw kunstmatige fantasieën en regels die u zelf in uw eigen hoofden hebt opgeroepen.

Deel met allen Mijn boodschap van genade en barmhartigheid, want alleen Ik kan oordelen wat werkelijk in het hart van elk mens ligt. Wee aan degenen die oordelen, want op dezelfde manier waarin u hen oordeelt zult u geoordeeld worden. De vijand probeert alle soorten manieren om Mijn boodschappers te stoppen van Mijn waarheden te spreken. Hij probeert Mijn boodschap te annuleren en de monden van Mijn dienaren te snoeren. Mars vooruit, Mijn boodschappers en profeten, laat niemand uw vlam doven met hun trotse blovaties!

Mijn schapen, hoor Mijn stem! Blijf in Mijn Woord. Vier vaak het avondmaal met Mij, bid altijd in de Geest. Bereid elke dag voor door Mijn wapenrusting aan te trekken. Richt uw ogen op Mij, Mijn kinderen, en kijk niet naar links of rechts. Grijp elke kans om elkander lief te hebben en loop in een liefdadige geest, elkaar in gebed verheffend en nooit zelfs één terzijde werpend. Want elk persoon is Mijn creatie en verdient de liefde van al Mijn schepselen. Uw taak is lief te hebben, niet te oordelen. Haat hun zonde, niet de zondaar.

Roep Mijn Heilige Geest aan, want Hij werpt Mijn liefdeslicht door u. Sommigen geloven dat Mijn verlossing niet aan iedereen is aangeboden. Ze hebben het mis! Mijn verlossing is voor allen die het willen ontvangen. Het is voor de verzoening van de mensheid met Zijn Schepper. Laat uw vleselijke trots Mij niet in de weg staan om de verloren en de teruggevallen zielen lief te hebben terug naar huis waar ze thuis horen. >>>>>MY MESSENGER’S DUTY

YouTube

Kolossenzen 3:11-17
Judas 1:17-23

Photo credit: Love Never Fails by Leland Francisco is licensed under CC BY 2.0

