VREES NIET!!

Rhema Woord
278pikelk – 27 maart 2015
Vrij vertaald
Openbaring 17 & 18

Mijn  dochter, schrijf  Mijn woorden op  voor degenen met  oren om te horen  en degenen met Mijn Geest van onderscheiding. Mijn woorden zijn niet altijd gemakkelijk om te delen, Mijn kinderen. Deins niet terug voor mensen. Heb geen vrees voor mensen, want de mens kan u echt geen kwaad doen. Vrees Mij en Mij alleen, want Ik houd u in de palm van Mijn hand. Schrijf dit aan Mijn kerk, Mijn kind. Deze tijd is bijna om, Mijn geliefden. Terwijl de klok aftikt, moeten Mijn kinderen die het inzicht hebben van waar we zijn in Mijn uurwerk rusten en ontvangen.

seqoias-trees-trailsAls Ik u vraag om te delen wat Ik u toon, alstublieft doe zo. Wanneer Ik u vraag te rusten, rust. Mijn schapen, hoor Mijn stem en vergeet niet dat u allemaal op verschillende reizen bent, nochtans lopend op hetzelfde pad dat naar Mij toe leidt. Niet allen van Mijn bruid zullen dezelfde opdrachten ontvangen. Sommigen zullen geroepen worden om stil te zijn, terwijl anderen geroepen  zijn tot werk.  Ik ben een te  vrezen, rechtvaardige  God. Daar is  geen argument aan.

Ontvang uw taken die Ik u geef en doe wat Ik vraag. Geniet, maar loop Mij niet vooruit in uw eigen opgewondenheid, want u wilt uw broeders niet in uw eigen stof  laten.  Wees geduldig  in wat  en hoe  u dingen  deelt,  maar zie  niet af  ze te delen want als U mijn kudde niet toont wat Ik u toon, bent u ongehoorzaam aan Mij. Besteed tijd in Mijn Woord en in aanbidding van Mij, Mijn kinderen. Laat Mij u nu verteren, want het proces van het uitroeien van de wereld en het vervangen van de wereld met het goede voedsel van Mijn Heilige Geest, Ruach Ha Kodesh, is belangrijk.

Ontvang onderwijs van Mijn gezalfde leraren. Ik heb ze hier geplaatst voor juist deze tijd. Luister naar hen en hoor hen, zodat u vooraf begrijpt van wat gaat komen, zodat niets u zult overvallen. Ik wil Mijn schapen gegrondvest in vertrouwen. Hun bescherming is een gegeven. Vrees nooit, want vrees is de vijand die  de strijd wint  om uw hart.  Vrees nooit,  Mijn kinderen!  Slechts de zelfverzekerde mars naar Mij toe in Mijn kracht, ongeacht wat voor strijd u confronteert. Uw beloning wacht op u. Schijn Mijn licht helder door u.

Schijn helder voor allen om te zien. Uw vredige en zelfverzekerde reactie aan de komende chaos is om Mij weer te geven aan Mijn verloren en teruggevallen kinderen. Laat er geen zwakke plek, in verval, in uw bepantsering zijn. Loop met de  vrede die  alle verstand  te boven  gaat die Ik  verstrek.   Het is een  bovennatuurlijke vrede en het is bovennatuurlijk van aard. Deze vrede zal fungeren als een magneet aan degenen in angst. >>>>>DO NOT FEAR!!

YouTube

Psalmen 27, 91
Filippenzen 4:6-7
Johannes 10:27-28, 14:27

